úterý 14. června 2011

Taylor Moomsen

Kdo z vás kouká nebo koukala na Gossip Girl, určitě si pamatuje tu nevinou tvářičku, ze které se později stala nevypúočitatlená mrcha __ jo to je ona Taylor Moomsen. Dívka křehká s nevinou blond hřívou a přitom je to pěkný ďáblík...:P













6 komentářů:

  1. líbí se mi její styl, ale někdy to přežene a vypadá to hrozně.. ale jinak její styl oceňuju-hlavně v GG:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožnuju GG:) Jinak se mi líbil její styl v GG když ještě hrála tu slušnou a nevinnou ale pak jak si ostřihala vlasy a začala si malovat černé oči se mi vůbec nelibila. Jinak je krásná:)
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. JJ v GG je totálně perfektní :) ale občas takto v realitě to vypadá fakt hrozně, a nejde třeba i jen o oblečení, ale ty přečerněný oči..:P :)

    OdpovědětVymazat
  4. No túto slečnu moc nemusím...a môj názor je taký že raz skončí ako Britney ...takto na fotkách vyzerá skvelo ale to každý no v reále som videla pár videí kde mi prišla trošku zjetá ....ale šak to je jedno ja som GG videla asi 3 časti a potom ma to prestalo baviť ...nie je to pre mňa ...
    ale vlasy má super jediné plus

    OdpovědětVymazat
  5. ona je krasna a uzasnej styl ma :D

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat