úterý 14. června 2011

Copak dělám?__

O víkendu jsem byla v práci, takže zábavy za barem moc moc. V sobotu celí den v Jihlavě a nekoupila jsem si skoro nic a hlavně žádný tričko, což je u mě divný páč si koupím vždy, i když se mi třeba žádný nelíbí...xD Nu přijela jsem domů totálně unavená a za hodinku mě čekala brigádka...Nu ale tam to bylo fajníčkové;) Uteklo rychle, přišli všecí moji milování, nějakej RUM - se kterým se od teďka už nebavím, sem po něm moc hyperaktivní:D V neděli jsem odpočívala a pndělní den patřil depilaci:D Kamarádka je kosmetička, takže mi vydepilovala knírek:D a pak jsme depilovali kámošovi hrudník a bříško, auky auky...ale byl statečnej:)
Jinak poslední týden školy, co víc si přát ;)

Avon  - nikdy neodolám a vždycky něco objednám. Lesk nic moc, ale Slip into doporučuji;) !!!

Náušničky made i china:P Pantoflíčky F & F a polštářek by Tesco x)
Dneska ráno jsem ji slyšela ve Snídani s Novou - úžasná, ten text a v tomhle remixu __ listen now ;)
Musela jsem vyzkoušet čelenku přez čelo, mylsím že to vypadá stylově a dobře:) ale jak na čí hlavě, mě to moc nesluší.
S mojím malím ňůůůněm ♥ Maxíkem :)

1 komentář:

  1. ty čelenky jsou bezvadný a ty si přesně typ člověka, kterému to sluší. palec hore
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat