středa 8. června 2011

Autosalon :)


Dneska jsme se třídou jeli na výletíka do Brna, na Autosalon :) Moc jsme se na Výstavišti zdržet nechtěli ( s Raduškou) ...pohlídly jsme si autíčka, a pak jsme se nějak dostali pod ruce kosmetiček z Mary Kay :) Tak nás přelíčili, no zeleno-modré stíny se mi moc nelíbily, vypadala jsem jak vodník, ale uvidíme...mám schůzku se slečnou, která se o mě starala, tak uvidíme čemu mě přiučí a co se dozvím:) Nu a pak už jsme vzali rychlovkou obchůdky, protože jsme odjížděli brzo...a tady jsou nějaký fotečky :)
Kalhoty - made in china :P , tríčo a lak H &M 

Raduška :) My best school friend;) ♥ :*

Bílí autíčka, ty jsou nejhezčí, i když tohle zrovna není můj typ:P 

Umm Land Roveruu :) to je dacan :)
Poooza :P :)

6 komentářů:

  1. jůů--moc ti to sekne:) určitě jste si to užili:)

    OdpovědětVymazat
  2. Slusi Vam to! :-) ja mam s licenim od kosmeticek docela problem... temer nikdy se mi nelibi :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tam se kámošky taky chystaly :) A moc ti to sekne, líbí se mi klobouček a z nákupů absolutně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nu s tím líčením asi tak, co si neudělá člověk snám, tak nebejvá dle jeho gusta.

    Díky díky:)

    OdpovědětVymazat