pondělí 23. května 2011

Weekend :)

Tento víkend byl opravdu úžžasný ;) Dlouho jsme si tak neužila a neměla tak dobrou náladu :)
  • PÁTEK: byla jsem za starouškama a bratránkama malejma, takže sme si hrálim povídali s ovečkama,  grilovali, no pohodička hadr;) Pak jsem šla na brigádu s jedním z mích nej. kamarádů, takže jsme popíjeli ruma, jelikož na disco v pátek nikdo moc nebyl. Přišla za náma mamka a její kámoš a trochu jsme se všichni společně opili ;) Po skončení na brigádě asi ve 3 ráno, jsme šli ještě na druhou disco, tam sme si trochu zatančili, dali jsme si šáňo, rumy, frisco a pokračovali jsme na Gordo ... hospoda ... nu paarty nejvíc :) 
  • V SOBOTU jsem se brobudila totálně fit se skwělou náladou, což se jentak nestává a to jsem si myslela jak mi bude špatně po tom množství alkoholu..:D S Marečkem jsme šli na česnečku za kámošem do restaurace :) a večer nám znovu čekala šichta :) Tentokrát už nebyla taková nuda...a ani jsme tolik nepili. Přišli za náma naši milovaní kamarádíčci :) takže byla zábava. Ráno po práci jsme šli zas na Gordo dali si borlvkovou Tomu a nápoj přátelství ( kofola 0,5 l a do toho 1 nebo 2 rumy:D ) a pak domů spinkaat:)
  • NEDĚLE  = beautiful sunny day :) jeli jsme na výlet s mamkou a jejím kámošem do Jihlavy, Zoo - zvířátka, prostě jůůů lásečky, opičky a tygříci, méďa..miluju to tam:) Po projíti celí Zoo jsme se jeli napapat do City Parku a koupit si taky nějakej hadřík :D Takže nakonec jsemv Gatu ulovila tríčo a náušky...:) 

Trochu safari :)

S mamčoou :)


Nejkrásnějšíí ♥

Dokonalááá :-* tlapičky úžasný má:D

Pán!!!

Mě zapózoval:)

Mééďa Bééďa:)


Týpcii nejvíc:)




Mýváleek :)

Orlí mrně :)

Slečinky Zebry:)

Opičí bobíín ♥ :)

4 komentáře:

  1. jezis tie fotky su podarene.. :) najme ta " v tom dreve" :) evidentne si mala krajsi weekend ako ja..mna boli hrdlo a este k tomu som zacala aj dietovat :)

    a inak ak mas rada kozmetiku yves rocher tak ta pozyvam ku mne oslavit prve narodky mojho blogu :)
    http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2011/05/prve-vyrocie-diamonds-fashion-plno.html

    OdpovědětVymazat
  2. máš perfektní klobouk..strašně ti sedne!!

    OdpovědětVymazat